Online interactievideo is een kunst apart. Voor het beste resultaat kies je voor hoogstaand maatwerk. Wil je creativiteit, kwaliteit en volledige ontzorging? Dan zit je hier goed.
Wie zijn wij?
Online interactievideo is een kunst apart. Voor het beste resultaat kies je voor hoogstaand maatwerk. Wil je creativiteit, kwaliteit en volledige ontzorging? Dan zit je hier goed.
Online interactievideo is een kunst apart. Voor het beste resultaat kies je voor hoogstaand maatwerk. Wil je creativiteit, kwaliteit en volledige ontzorging? Dan zit je hier goed.
We starten met een intake. Deze kost niks en kan bij ons op de Innovatiehub plaatsvinden, maar ook op locatie van de opdrachtgever, of online. Na de intake brengen we offerte uit en bepaalt de opdrachtgever tot go/no go.
Bij uitgebreide producties beginnen we met een scoping sessie. Hierin bevragen we de opdrachtgever over het onderwerp, het te realiseren effect op de doelgroep, de organisatorische kant, tijdplanning en budget.
Weten we niet meteen een passend format dan buigen we ons over een creatief concept en presenteren dat. In de fase van contentcreatie bepalen we wat er in de video komt en vertalen dat naar een interactief scenario. Telkens wordt de opdrachtgever op de hoogte gehouden en toetsen we met elkaar of we op de juiste weg zitten.
Pre-productie is het daaropvolgende proces waarin we het scenario van het papier halen, de casting plaatsvindt en filmlocaties worden bepaald. In de productie zetten we het geheel op film, vindt editing en nabewerking plaats en wordt de kracht van het concept toegevoegd: de interactieprogrammering (inclusief opzet van database en dashboard). Een preview wordt online beschikbaar gesteld waarop nog laatste wijzigingen kunnen worden aangebracht.
Na goedkeuring door de opdrachtgever wordt de videotool opgeleverd, al dan niet met real time statistieken over het gebruik van de video door de doelgroep.
Doorlooptijd. Maatwerkproducties vergen tijd en aandacht, denk bij een uitlegvideo aan zes weken, bij een uitgebreid interactief beeldverhaal (game-video) houden we rekening met vier maanden doorlooptijd.
We werken voor (middel)grote organisaties. Bedrijven en instellingen die hun omvangrijke doelgroepen online in beweging willen brengen. Vaak gaat het over kennisoverdracht en bewustwording, maar ook concrete conversie kan een doel zijn. Met interactievideo moeten mensen keuzes maken, letterlijk al in beweging komen. Die knop aantikken. Zo bepalen ze niet alleen het verloop van de video, maar wordt hun brein ook al geactiveerd.
We zien dat toepassingen voor training, educatie en voorlichting het goed doen. Ze vullen het gat tussen fysieke kostbare trainingen en e-learnings die als saai worden ervaren. In Voorlichting worden kijkers op leuke manier bewust van hun eigen gedrag en keuzes.
Werk je binnen Learning & Development, HRM, Communicatie en Voorlichting? Dan hebben we (voorbeelden van) toepassingen voor je. Meer dan hier online staan. In een vrijblijvende kennismaking laten we ook andere projecten zien.
We werken voor (middel)grote bedrijven en instellingen die hun doelgroepen in beweging willen brengen. Met online interactievideo moeten mensen keuzes maken, letterlijk al in beweging komen. Die knop aantikken. Zo wordt het brein meteen al geactiveerd.
Toepassingen voor training, educatie en voorlichting doen het goed. Werk je binnen Learning & Development, HRM, Communicatie en Voorlichting? Dan hebben we meer toepassingen dan die hier online staan. In een vrijblijvende kennismaking laten we graag andere projecten zien.
PostNL
Avans Hogeschool
PostNL
Erasmus Universiteit