Mooie video's, maar niemand die ze uitkijkt?

Dat probleem lossen wij op

Worden je video's wel gezien, maar wordt er niks mee gedaan? Wij hebben een manier om de aandacht vast te houden en je doelgroep in beweging te zetten. Vanaf de eerste seconden worden ze betrokken bij de content. Hun brein wordt geactiveerd, en onbewust krijgen ze een gevoel van controle. De call-to-action laten we zien wanneer zij eraan toe zijn. Dat het werkt blijkt uit de resultaten van engagement en conversie. 

INTERACTIE > BETROKKENHEID > CONVERSIE

hoog engagement en conversie

Uitkijkratio 89%

Het is ons gelukt om 9 van de 10 bezoekers de video geheel te laten uitkijken. 

Voor een product dat ver van de doelgroep afstaat, ondanks een videolengte van maar liefst 5 minuten.

Door de kijker controle over de video te geven, door ze te trakteren op persoonlijke reacties en ze alleen die info te geven die zij nodig hebben, hou je de aandacht vast. Dat betekent overigens niet dat ze 100% keuzevrijheid hebben, want achter elke interactievideo ligt een goed doordacht scenario. Keuzepaden en interactiemomenten worden samen met de opdrachtgever bepaald, vanuit kennis van de doelgroep en merkidentiteit van de organisatie. 


  • Interactie leidt tot engagement en dat zet aan tot actie.
  • Je geeft je kijker de regie, een gevoel van controle. Mensen blijven langer kijken.
  • Omdat we met echte mensen werken geef je je organisatie een werkelijk gezicht.
  • Persoonlijke en spontane reacties in de video maken de communicatie weer menselijk.
  • De kijker kiest zelf de content, waardoor de video aantrekkelijk, functioneel en persoonlijk wordt.
  • Call-to-actions op slimme plekken in de video. Lang niet altijd en voor iedereen zichtbaar, maar alleen als ze relevant zijn.


Uitlegvideo SNS Mobiel Bankieren App

effectieve uitlegvideo mobiele app

Uitlegvideo SNS Mobiel Bankieren App

Psst... Doe ook eens NIET wat Kevin zegt. klik bijv. niet op de menuknop of toets een andere code in :-)


Uitlegvideo VGZ Zorg App


Uitlegvideo VGZ Zorg App


Raad de piraat! 

Teaser voor Kickstarter-campagne

Probeer deze meer dan eens en laat je verrassen!


Raad de piraat! 

Teaser voor Kickstarter-campagne

Probeer deze meer dan eens en laat je verrassen!


Real-time data insights van interactieve video 

Serieus... video's als datafabriekjes?

Ja, want naast de aantrekkelijkheid voor de kijker hebben interactieve video's een bijzonder hoge meetbaarheid. Alle clicks & controls kunnen in een database worden vastgelegd.


Naast de gebruikelijke KPI's als view(er)s, kijktijden en CTR's is het veel interessanter om binnen de video te zien wat kijkers doen. Welke content is populair, wat slaan ze over? Over welke onderdelen struikelen ze? Inzicht in voorkeuren, kennisniveau's, en zelfs... onbewuste reactieve patronen. Zo is je video tegelijk een datageneratie-instrument.

 

Cookies
arrow_drop_up arrow_drop_down